Come closer; eller Vad finns det att röka?

Alltså, jag skäms nästan. Skäms... Det är på gränsen till pinsamt. Jag förstår inte hur det kunde hända... Hjälp! Det är helt ofattbart. Alltså... Nä... Hur kunde det ske, jag förstår inte. Ingenting, nada, nill, zipp!
Jag menar, ja har ju tyckt att de varit bra... Men att det här skulle hända. Det trodde jag aldrig.

Biljetten e bokad och uthämtad. Harry Potter and the Order of the Phoenix 16/7-07.

Angående det första jag skrev så tror jag att dom få som ändå läser min blogg är nyfikna på att få veta vad det handlade om. Och eftersom jag är en så snäll person(HA!) ska ja berätta.
Igår kollade jag på reprisen av Allsång på Skansen. Städade samtidigt så jag hade högtalarna igång för att höra bättre. När Måms-Måms uppträdde så rös jag till. JAG RÖS TILL NÄR MÅNS SJÖNG! Eller, det var ju inte han som sjöng utan det var när publiken sjöng refrängen.

Home alone

Såg en film i torsdags, 100 girls. Dök upp många frågor. Hur kunde dom få en budget att spela in den? Sen var inte frågan vad dom rökt på; utan vad dom inte rökt på!
Det är taskigt mot dåliga filmer att kalla den filmen för dålig, så illa var den. Helt sjuk handling... Titta inte på den om ni inte känner för lite tortyr.

Holmsund nästa onsdag =)

En pessimist kan aldrig bli besviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0