Normal dag... NOT

Normal dag... Vaknar lite efter nio och går direkt och äter frukost. Brukar aldrig hända, vanligtvis är det en timme och se på treans komediserier...
Runt tolv går ja upp på fotbollsplan och "spelar" med mig själv -> Mycket motion, då jag väldigt sällan träffar mål och är tvungen att hoppa som en jäkla kanin med brinnande svans bara för att det är fullt med brännässlor bakom mål och kommun-helvetet som man bor i inte bryr sig om ytterområdena och har därför låtit det vara...

Är sedan påväg till Sätravallen för att titta på Alex korpmatch (han spelar i Real Haga). Vid solängsskolan kommer jag ifatt Bonden som är ute på "samhällstjänst" med sin lillasyster. Så istället för att titta på fotboll följde jag med dom och det slutade med att jag åkte rutschkana i Boulognerskogen, eller Stadsparken kanske det är...
Nu har jag två i familjen Bonde som har någon emot mig. Bonden gav mini-Bonden en pinne och sedan gjorde hon allt för att slå mig...!



Ja, måste nämna pinsam situation i skolan... Sesse den slöe fan, öppnar aldrig dörren :P så jag bankade på dörren och skrek "sesse din skitdryga fan, öppna dörren din tönt!!".... så öppnas dörren och jag fortsätter gasta.. men det var ju nån helt annan som satt där inne, som öppnade dörren. oj..
http://bondenbengt.blogg.se

Ha Ha Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0