151007

Börjar med en rebus jag kom på i fredags inne på Clas Ohlson: Figur i Nalle Puh + Manlig gris

Skulle spelat match i fredags mot Huge men den blev inställd för att dom inte fick ihop lag... på en fredagskväll... vad skulle dom göra då? Umgås med familjen?
Tydligen så har dom även ställt in sin premiärmatch förra helgen oxå. Går det inte att utesluta dom på något sätt?

En ledtråd: Hitler var en sådan...

Gunnar Grynner (haha, vilket namn), Johan Oremos agent, hävdar att Gefle försöker hindra hans utveckling då man inte vill sälja för mindre än tio miljoner. Hur många klubbar väljer att ge en spelare, vars största merit innan den här säsongen är att ha vunnit skytteligan i division tre, fullt förtroende och att få spela i varenda allsvensk match hittills... Hindra utvecklingen...

Jag uppfattas tydligen som bitter när jag skriver här, men då ska jag berätta att det är inte mitt fel. Jag väljer att vara rak och ärlig om allt som inträffar och då vi lever i en bitter värld måste jag låta bitter. Deal with it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0