McD vs Max

Jag måste ha extrem otur med McDonalds. Vanligtvis så tar det ungefär fem minuter att köa, beställa och få hamburgarna. De två senaste gångerna jag varit där har det tagit runt tjugo minuter. För någon månad sedan var det lång kö som var problemet, och idag var det underbemmaning i köket antar jag eftersom att jag var den enda i kön men ändå inte fick min hamburgare.
Lillebror (som hädanefter kommer att kallas RR=Rubbade Runar när han omnämns i denna blogg, om de skulle inträffa) köpte från Max och han var hemma före mig, trots att det brukar ta betydligt längre tid där och är längre att cykla med typ femtio meter.

Sen eftersom att jag döpt det här inlägget till det jag gjort måste jag väl ändå säga att hamburgarna är godast på Max medans pommes fritsen (stavning?) är bättre på McD. Och vanligtvis så tar det kortare tid på McD.
Så slutställningen blir 2-1... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0