Gott och bittert

Två nya Beckfilmer ska tydligen spelas in. Vad blir det? Trehundrafemtiosju och trehundrafemtioåtta?
Aja, bara Persbrandt är med som Gunvald så går den att kolla på. Kanske. Eventuellt. Troligen inte. Nej, det blir nog inte av.

Gjorde en sån där "fashion no-no" igår. Hade en randig t-shirt och en randig huvtröja. Förstå vad hemskt! Jag gjorde en riktig modemiss...
Tänk ifall jag verkligen brydde mig om det!

Något säger mig att ikväll så kommer alla pyromaner verkligen njuta...

Nu börjar den här jämställdhetsdebatten bli lite fånig. Fru gårman!?!?
Herr Gårman (Här går man) är ju bara ett lyckligt sammanträffande. Inte måste väl en prioritering för att det ska bli jämställt i det här landet vara att man jämställer trafikskyltarna?
Isåfall tycker jag att skyltarna med en mamma och hennes barn som visar att det är gångbana görs om så hela familjen med mamma-pappa-barn finns. Sen måste det ju även finnas mamma-mamma-barn och pappa-pappa-barn. Och varför är herr gårman svart och inte vit? Och varför är mamman med barn vit och inte svart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0