Skratt orsakat av tidning

Höll på att skratta till min död imorse.
Läste Gefle Dagblad när jag vaknade klockan tio. (Var glad att det var mulet, annars hade solen lyst in genom fönstret eftersom att jag tog ner rullgardinen när det skulle målas.)
Iallafall, sportdelen. På en av sidorna står rubriken "Guldläge för Gästrikland". Då handlar artikeln om distrikslaget i innebandy. Och det är nog det roligaste jag läst på länge. Den som skrev artikeln kan ju knappast ha sett laget spela. Eller värma upp.
Tror aldrig att jag skrattat så mycket som jag gjorde när jag var ute i Sandviken och såg distriktslaget träningsspela mot Hälsingland. Jag gapskrattade under uppvärmningen.
Så jag tvivlar på att dom har någon chans att vinna det där... Även fast det skulle vara trevligt.

Okej, Johan Claesson gjorde ett okej inhopp. Men fem plus Aftonbladet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0