Alex Schulman <3

För er som missat det:
Varje söndag i Aftonbladet så har Alex Schulman en sida. Där har han en innelista och en utelista(surprise...) samt en liten krönika kan vi kalla det.
Egentligen så har jag aldrig gillat/förstått mig på vem Alex Schulman är. Helt plötsligt så pratade alla om honom och jag fattade inte varför. Kanske berodde på att han var populär för sin blogg och jag läste inga på den tiden. Men efter en krönika i Aftonbladet för kanske ett år sedan, och sedan när jag hörde honom i radio med Adam & Gry så har jag börjat gilla honom.

För att återgå till det som han skrev igår. Etta på innelistan blev Jörgen Persson, han skrev en rätt så skojig krönika om sina brorsbarn om när dom träffade Gry Forsell. Sen var det utelistan. På första plats hade han Mats Olsson. På andra plats Linda Nyberg. Men det var den tredje platsen jag började skratta åt. Framförallt sista meningen.

Storstadspojken
Blondinbellas pojkvän Nils har börjat blogga.
I ett av de första inläggen tipsar han om en bra teve-serie som heter "Seinfeld", som han just upptäckt.
Snälla, låt inte de där två bilda familj.

Kommentarer
Postat av: kristin

haha . läste också det där. :)

2008-08-25 @ 19:04:42
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

sv: ja :) 400 kr hehe :)

2008-08-25 @ 19:13:35
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0