GHAAAAAAAAAAA

Godmorgon. Jag är trött. Var uppe länge inatt. Tror inte jag somnade förrän typ runt fem. Var nämligen uppe och tänkte se på pingisen, men jag orkade inte se hela. Blev lite sent och Sesse blev mycket trött. Så jag tänkte sova ut idag. Men eftersom att jag sitter här och skriver sex timmar senare så blev det inte så.
För jag har nämligen en lillebror som heter Rubbade Runar och han är rubbad. Jag vaknade imorse av att han sjöng och "spelade" gitarr för mig. We don't celebrate sundays any more ifall någon nu är intresserad av vilken låt det var.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle gärna läsa din blogg om du gjorde om designen (textsnitt) jättejobbigt att läsa ju..

2008-08-23 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0