Kinamat till lunch

Till lunch idag hade RR en jättebra idé.
När han jobbade på ICA Maxi så hade han nån gång ätit lunch från kines-vagnen utanför och tyckt det var jättegott.
Så vi åkte dit och beställde. Jag tog friterad kyckling och det gjorde han oxå. Men sen ville han ha lite räkor till så han fjäskade lite och kinesen i luckan gick med på det. Tyckte väl att han var gullig.
Fast dom i vagnen pratade med varandra på kinesiska så dom sa väl antagligen något i stil med att han var knäpp i kolan.

Men för att komma till maten. För j*vla god. Och billig tycker jag, snålast i stan... 60 kr.
Så ät där när ni inte orkar laga själv och är sugen på att höra dålig svenska. Fast det där var lite elakt sagt, låt mig omformulera.
Så ät där när ni inte orkar laga själv och är sugen på att höra oexisterande svenska. Eller heter det icke-existerande?


Kommentarer
Postat av: marie

Tjenare! Lust att hjälpa mig, jag skulle bli superduperglad =)

Allt du behöver göra är att ge mig 30 sekunder och regga dig på; http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=2043

Jag får 5 kronor direkt, du får 20 kronor, men behöver sjäklvklart inte vara aktiv…

Ber om ursäkt ifall du inte uppskattar min kommentar!

2008-08-14 @ 15:13:04
URL: http://www.metrobloggen.se/dagenskul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0