Tillbaka från bondeland

Hejjjjj älsklingar. I'm back ;)

Känns så roligt.
Fast var rätt skoj på stugan igår kväll. Åt kräftor. Alla utom jag. Lite fjollig anledning till varför jag inte gillar dom... Händerna luktar så illa nämligen, och det sitter i. (Sa ju att det var en fjollig anledning)
Så jag åt potatissallad, räkor, rostbiff, kex och sånt där smått.

Och vi kollade på Jönssonligan på Mallorca. Mycket rolig film.
Dynamit-Harry: *Säger något på ett annat språk*
Vanheden: Vad sa du?
Dynamit-Harry: Mycket snö men ingen ficklampa.

Jo, just ja. Jag slapp sovampå luftmadrass igår. Fick extrasäng istället. Mycket skönare. Sov som en gu... haha, nä han finns inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0