Uselt inlägg om ett möte, ni får ursäkta

Nu har jag varit på möte. Har ju blivit ledare för ett lag(på riktigt) så gjorde mitt första officiella uppdrag. Nu låter det som att jag är viktig, men så är inte fallet.
Men alla de ordinarie ledarna var upptagna med annat och då fick jag vara den som representerade GGIK P94 Blå.
Och det var ett intressant möte. Ungefär.
Vart en massa som sades. Någon tränare som gnällde fast han egentligen hade en underbar träningstid.

Och en massa annat gnäll. Men det var roligt också. Lite humor.

Sen när man trodde att allt var slut efter en timme. Då kom en ny person och pratade i en och en halv timme till. Wiii...
Då var det tur att det fanns bullar att äta. Mums.

Sen var det en kvinna från Svenska Spel där. Pratade lite om Triss och vi fick lotter. Jag fick två provlotter vilket betyder att om jag skulle vinna så fick jag inte pengar för det. Fejklotter så att säga. Men vann jag? Nä. Inte ens när det är på låtsas vinner man på dom där jävlarna!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: jag håller med ;)

2008-08-29 @ 12:49:07
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0