En lång cykeltur

Godmorgon.
Eftersom jag räknar med att dom flesta som läser har ett IQ så antar jag att ni alla sett att det är exakt samma design nu som igår. Det är inte det att ni ska trycka på F5 för att se den nya. Jag har helt enkelt inte orkat. Och vad det berodde på är något jag skulle dagbloggat om igår(men inte orkade det heller).

Jag cyklade djävulskt långt igår.
Först på "morgon" stack jag till Arbetsförmedlingen, men det var ett fiasko. Var bara fjälljobb där och det är inget för mig.
Efter det åkte jag en sväng i Boulognern och sen hem. Det blev en cykeltur på 9750 meter. Nästan en mil.

Sen efter att jag diskat så stack jag iväg på en cykeltur till Bomhus. Fick nämligen ett brev när jag var på ledarmötet och åkte och lämnade det till en av tränarna. En positiv nyhet är att jag kom uppför backen vid fängelset utan att ta en paus. En negativ är att jag stod och pustade ut i fem minuter när jag väl var uppe. Det blev hursomhelst en cykeltur på 14870 meter. Så jag cyklade nästan 2,5 mil igår... Inte undra på att jag var trött!

Kommentarer
Postat av: kristin

jändrans, va långt du cyklade ;D

2008-08-30 @ 15:40:14
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0