Dan före dan...

Dan före dopparedagen och jag är nu officiellt klar med inköpet av mina julklappar.
Totalt så blev det sju julklappar till den sammanlagda kostnaden av... 946,50 kronor.

Och idag har jag även införskaffat mig en mössa. Tack Simon för hjälpen.

Fast dagens roligaste händelse måste vara när jag stötte på Lexe och Bonden. De gamla gnuarna från klassen.
Fasen vad Lexe ryckte till när jag "stötte på" henne... Hehehe.
Och vad lycklig Bonden verkade när Lexe avslöjade att jag hade tjej. Som hette Emma. Och dom var såååååklart bara tvunga att fylla i "WATSON! Hahahaha."
Dom är gulliga dom där två... Var ett halvår sen jag stötte på Lexe, kom vi fram till. Och senaste gången jag träffade på Bonden var ytterligare ett år tidigare. Vilken skön tid det varit.

Kommentarer
Postat av: Lexe

till mitt försvar trodde jag du var en klantig tjuv! du ska vara glad att jag inte drog påsen i huvet på dig^^ God jul lillis

2008-12-23 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0