Coming soon...

Då har jag snart varit hemma hela den här veckan. Och doktorn vet inte vad det är. Än iallafall...
För att sänka nivån på den här bloggen lägre än vad den redan är på:
De flesta brukar gå runt med plånbok, mobil eller dyrbarheter i fickorna när man är ute. I måndags gick jag runt med avföringsprov som doktorn ville ha(Blev jag för personlig nu?).

Nu har äntligen min dator kommit. Och den funkar. Det tog bara fyra veckor...
För att jämföra:
För Inwarehouse tog det en månad att skicka en fungerande dator till mig från att jag beställde.
För CDON tog det ett dygn att få hem första säsongen av House till mig...

Så nu vet ni nog vad jag kommer att göra när jag är hemma nästa vecka.

Brynäs, snart på en uterink nära dig.

Har faktiskt tänkt efter lite. Och det var bra att Suzzie Tapper gick till andra chansen. För nu får den inte spelas i radio eller tv innan Andra Chansen har varit! YES!

Harry Potter och Dödsrelikerna har ju blivit billigare på fyra månader. Hela 20 kronor!

Alla-hjärtans-dag idag. Like I give a crap!

Har fått lite konstiga vanor nu när jag är hemma. Har börjat titta på Gilmore Girls och måste faktiskt erkänna att det är bra och rätt roligt också. Fast ibland hänger jag inte riktigt med i dialogen när dom börjar... tja, ,prata kallas de väl men dom håller ju på att munhuggas på ett roligt sätt. Men en sak har jag inte fattat; är Rory och Lorelai syskon eller mamma-dotter?
image56

(Bild från www.imdb.com)

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1826671.ab Aldrig får man vara riktigt glad... Men å andra sidan var det rätt deppigt innan så... Och de kan ju ta slut. Kanske skulle försöka sig på vooodooo.

Kommentarer
Postat av: Carro

men sesse de är ju mamma och dotter ju, har du inte träffat på mormorn än? ;)

2008-02-14 @ 23:53:27
URL: http://borror.blogg.se
Postat av: Gästspelaren här igen:-)

Go Suzzie, go Suzzie...åååhhh Suzzie.
Hon är bra, så det så:-)

2008-02-15 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0