Concerning Hobbits

Såg lite av "På spåret" igår och hamnade i det när det var dags för frågan om filmmusik(Fick två poäng då jag kunde både Sagan om Ringen(Är det nördigt att veta vad låtarna som spelades och tillhörde den filmen heter?) och Gudfadern. Den enda jag föll på var "Superman" som jag trodde var "Star Wars". Men det var samma kompositör bakom både "Star Wars" och "Superman" så jag skyller på det.
Iallafall så fick jag stor lust att se på Sagan om Ringen-trilogin igen.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1056315 Se klippet här, cirka16 minuter in i klippet.

Och för er medlemmar av intresseklubben så nämns namnet Frodo cirka 185 gånger i trilogin. Och det här vet jag för att jag hade maraton en gång och såg alla samtidigt; för att hålla mig vaken höll jag räkning på hur många gånger namnen nämndes.

Vilket sopgäng GIF ska spela med idag... Vem tusan är Niklas Olsson?

Mycket troligt att jag kommer se den filmen!

Kommentarer
Postat av: ankan

Kolla gärna in min blogg, och svara gärna på inlägget :)

Postat av: ankan

Vet inte hur jag hitta hit :P Tror jag klicka på ngt av "de senaste inläggen" :P
Jag heter annika, kallas ofta ankan på internet. Är 12, snart 13 år gammal, mer vet jag inte xP :)

2008-02-16 @ 20:00:57
URL: http://ankaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0