Earlier than before

Första inlägget en veckodag som jag skriver före klockan tio, tror jag.
Är inte på jobbet för att sedan nyår har jag varje gång jag utfört någon fysisk aktivitet känt mig illamående och det har bara blivit allt värre sedan helgen, så nu är jag hemma och ska på läkarbesök imorgon.

Stackars Britney Spears. Någon har stulit två av hennes datorer. En vän, eller något sånt för dom skriver ju aldrig namn i tidningar när dom hänvisar till en källa, säger att det är det värsta som kan hända henne för att det sista som behövs just nu är är att hennes hemligheter avslöjas.
Har dom inte gjort det redan med tanke på att hon verkar ha svårt att behålla kläderna på, att hon den senaste månaden köpt klippkort på ett behandlingshem...


Melodifestivalen drar igång nu i helgen. Äntligen, som Gert Fylking brukar säga fast i andra sammanhang.
Egentligen är jag ju total usel på att tippa hur det går, men man kan ju lika gärna göra ett försök och skulle jag misslyckas kan ju ni som läser det här få pika mig för det. Så jag gör det alltså för er skull.
Dom som kommer topp fyra i Göteborg enligt mina gissningar, och utan att ha hört låtarna:
E-Type & The Poodles
Amy Diamond
Velvet
Christer Sjögren
(Utan att veta hur låtarna är så kan man egentligen bara chansa hur svenska folket röstar, och ifall gamlingarna vet var dom lagt telefonen, kommer ihåg telefonnumret och vet hur man använder en telefon så kan Sjögren gå vidare...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0