Let us blame Hollywood

Jag tror jag har en aning till varför vi drabbas av dessa klimathot.
Och för att hitta någon att skylla på ska vi flytta våra blickar västerut. Lite mer, lite mer, lite mer. Titta på andra sidan av det världshav som kallas Atlanten. Har du hittat USA är du på rätt ställe.
Därifrån kommer nämligen en film som heter Day after Tomorrow som handlar (lite kortfattat) om att den norra hemisfären fryser till is. Och eftersom att alla är rädda för att frysa till is så har man satt elementen på högsta värme för att det inte ska frysa.
Så allt är Hollywoods fel om ni frågar mig.

När jag gick till GIF-matchen igår så kör det förbi en bil och i den sitter en clown! Kan säga att den första spontana tanken jag fick då var "Va fan?!?".

Innan torsdag har jag tänkt lämna mitt tips om vilka fyra som går vidare i Melodifestivalen.

Ny vecka börjar imorgon. Men för mig kommer den bli väldigt lik den som varit. Kurera mig med underbara avsnitt av House, gå på promenader  lite då och då, äta pastasallad med räkor om de fått in den på Statoil(Har varit där två dagar, torsdag & fredag, och den har inte funnits där. Besviken jag blir!) och det var nog allt. Eventuellt ska jag spy lite galla på Suzzie Tapper bara för att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0