Not like Donkey Kong

Fortfarande ingen dator... Om ni ska beställa något så har jag ett tips till er jag tycker om: Beställ inte från Inwarehouse.
Till er jag inte tycker om: Beställ från Inwarehouse.

Imorgon ringer doktorn och berättar förhoppningsvis vad det är för fel på mig(Inte skallen, ni som tänker det).
Så får roa mig själv fram tills dess genom att sitta vid datorn, gå och köpa mat(Pastasallad med räkor mums), och se på tv.
Har hittat ett nytt spel som jag nördar lite just nu. Skidskytte, faktiskt skoj tro det eller ej.

Och ikväll är det House!

Alex har köpt en hamster. Tur att han inte läser min blogg, för då hade jag inte kunnat säga att den var söt. Fast de kan jag nog ändå inte... skulle förstöra min image...
Den ser enligt mig ut som om Don King(Inte Donkey Kong) skulle parat sig med en hårboll. Och heter Märta. Fast den skulle ha hetat Kurt först men det fanns tydligen bara tjejer... Så ett tag hette den faktiskt Tomas Di Leva.
Och mamma tycker den påminner om en valross. Hm, undrar om det var en hamster han köpte...

Sitter och lyssnar, kan man väl säga, på en dansk låt på youtube. Det lustiga är att låttexten står med i infon, men trots det kan jag inte hänga med i låten. Har nämligen ingen aning var jag är någonstans...
Prova: http://www.youtube.com/watch?v=SfuAe7zfXrw

Till sist anser jag att den som röstar så att Suzzie Tapper går till finalen borde få en apelsin uppkörd i näsan!


Kommentarer
Postat av: Hemlig gäst!

Jaha du, du kanske tycker tösabiten är så läcker så du inte kan koncentrera dig på texten:-) Tapper är ju bra ju men för att inte riskera en apelsin i näsan så ska jag bara rösta en gång på henne.

Bye Bye

2008-02-13 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0