The end of all things

Har bestämt mig för att sluta klaga så mycket här, inte värt att ni som läser ska bli på dåligt humör bara för att ni hittar hit.
Så ska jag gnälla ska jag göra det på ett udnerhållande sätt.

Patrik på jobbet tror att han är världsetta på något tv-spel. Och jag är pojkvän till prinsessan Madeleine...

Egentligen är det väl inte mer än rätt att Victoria gifter sig med en av folket. Framförallt med tanke på hur mycket pengar kungafamiljen får av folket varje år.

Alex Schulman på Mix Megapol imorgon. Längtar redan.


Känner mig på skrythumör nu.
Följande personer är jag släkt med:
Kenneth Sjöblom, snabbaste målskytten i fotbollsallsvenskan. Morbror.
Emil Jönsson, skidåkare, ledare av sprintvärldscupen. Tremänning.
Mathias Woxlin, fotbollspelare, Gefle IF. Pappas fyrmänning.

Har gjort två dagar på jobbet hittils den här veckan och blivit förflyttad från "relaxen". Har hjälpt till med kaschering vilken är betydligt enklare för mig att göra än att stava till ordet, behöver nämligen bara flytta över kascherade saker till en pall.
Egentligen är det ju "handsk-tisdag" idag, men har inte använt handskarna så mycket den senaste veckan så väntar till nästa tisdag med att lägga ut en ny bild.

Och så ingen har glömt; Idag är det semlor och House som gäller. Ja, jag vet att jag inte sagt det förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0