This is my guess

Melodifestivalen deltävling tre imorgon och dags att lämna mitt tips.
Måste säga att den här gången är svår. Tre av dom kan jag plocka ut rättså lätt med tanke på deras förutsättningar. Den fjärde däremot... Mickey Huskic kan gå vidare om balkansvenskarna röstar, eller om det är en maffig låt. Frida "Dunka mig gul och blå" går väl vidare ifall Danmark II bestämmer sig för att rösta... Caracola gillar jag men är inte säker på att deras sorts musik funkar bra ifall man inte heter Kicki, Bettan eller Lotta... Ainbusk från Gotland är väl rätt folkkära men sjunger en ballad, antar jag, och ni vet ju min inställning till ballader.

BWO - Lay your love on me
Eskobar - Hallelujah new world (Jokrarna brukar ju gå vidare)
Patrik Isaksson & Bandet - Under mitt tunna skinn (Folkkär va?)
Ainbusk - Jag saknar dig ibland (Ring Gotland, så jag inte får fel!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0