Untitled

Idag har jag varit väldigt produktiv. Eller inte, men det låter bättre att säga det. För säger jag bara sanningen att jag legat i soffan på mitt rum (vääääldigt bekväm förresten) och tittat på House (vääääldigt bra, sett klart första skivan nu, fem avsnitt) så tycker nog ni där ute att jag borde vara lite mer aktiv.
Men innan ni skriver någon elak kommentar om mig (eller att suzzie tapper är bra) så tänk även på det här: Jag blir illamående vid ansträngning, på senare tiden även av lättare ansträngning, så jag kan inte göra så mycket.
Men jag var iallafall ute på en promenad här i Hemlingby. Det var skönt faktiskt, varmt måste man säga att det var med tanke på att det är februari och kvicksilvret visade nästan 10 grader plus(Ja, jag vet. Man använder inte kvicksilver i termometrar längre men det lät lite häftigt).

Alex hade roligt på jobbet. En gammal tant sa att han hade en snygg rumpa. Jag skrattar fortfarande åt det.

Kicki Danielsson ska sälja sin bröllopsklänning. Så finns det trillingar eller tre väninnor därute som ska gifta sig samtidigt så kan ni passa på att köpa en klänning som ni alla tre kan använda. Samtidigt.

Åh, Oremo!


Kommentarer
Postat av: Suzzie Tapper;-)

Inte ska du väl tro att folk ska vara elak mot dig för att du bloggar dina tankar. Är man sjuk så är man. Du ska ta väl hand om dig och House verkar ju vara din melodi att kurera. Men om du skulle ha lite krafter kvar kan du ju alltid glädja dina "parents" med att städa eller så:-) Det är värt guld, iallafall för mig är det värt guld. Må så gott.

2008-02-21 @ 11:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0