Be a good boy!

Var duktig kille idag.
Klev upp en kvart tidigare än vanligt bara för att pappa var tvungen att vara på jobbet kvart över sju, så för att jag skulle få åka med var jag helt enkelt tvungen att kliva upp lite tidigare.
Annars har väl dagen varit som den brukar. Vika blå ultraförlag, rensa lite och packa OLW-peruks-kartonger.
Lyssnat på Rix Morgon Zoo, Äntligen Morgon och Ring P1.

Men det blev inget springande idag. En anledning var att jag kände mig lite slö, och en annan var att de skulle ringa från HP för att hjälpa mig med datorn. Det blev inte bättre.

Någon har lyckats ta sig in på min extramail, har ingen aning om hur, vem och varför...


Inte satt på ny tejp på en vecka.

Sitter vid datorn(ute i hallen uppe) och försöker se handbollen på tv(inne på mitt rum). Inte lätt med dålig syn och utan glasögon. Nu får man igen för att vara slö.

Är det egentligen någon som bryr sig om enkönade par får gifta sig? Är ju ändå bara något som hamnar på pappret, och det blir betydligt dyrare när man väljer att inte vara ihop längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0