Kanonbra

Var me Alice, Simon, Alex & Johan idag och spelade innebandy på X-huset. Var riktigt rolig faktiskt då jag från början inte hade någon lust att vara med.

Vem tusan är Milla Jovovich?

Vann första straffturneringen, bland annat efter att ha lyckats med en modiefierad "Foppa".
Stackars Johan, det märks att han är back. Dröjde tills femte straffen innan han gjort en (Själv hade jag gjort fyra då). Sen har han även mindre vinkel än mig men lyckas ändå skjuta fler skott över. Men han är ju sex år yngre, han lär sig nog.

Varför måste alla nudister som visas på tv vara sjuttio år, ha extremt stor mage och bröst som ligger på magen? Och varför ser kvinnorna likadana ut?

Sen fick man ju även stå i mål. Och blyg som jag är kan jag inte bedöma min egen insats med något annat än ordet "Kanonbra".

Match imorgon i division fyra. Gävle GIK - Huge, Träffen 14.00. Kom och kolla!

Kom och tänka på en sak idag om Storvreta Cup. När jag var där som publik för något år sedan var det final i någon åldersgrupp, minns inte vilken. Det ena laget ledde rätt stort, tre eller fyra mål och bara några minuter kvar, och de hade en spelare som var väldigt bra.
Det andra laget pratar då med domare och det hela slutar med att den bra spelare får matchstraff för att ha felaktig utrustning.
Under resten av matchen blir laget utbuade så fort de rör bollen.
Under prisutdelningen får spelarna i det förlorande laget applåder. Deras tränare får nog den största utbuning(?) jag någonsin hört. Spelare som fick matchstraff fick en väldigt stor applåd.
Dagen efter får spelaren två klubbor av Storvreta.
Rättvisa.

Under hockeymatch, Djurgården - AIK
Djurgårds-klacken: Super-Mats, Super-Mats
AIK-klacken: Ja det gör han, ja det gör han

Är för övrigt en bra film på Kanal 5 idag klockan 21,00. Miracle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0