Kycklingens brödraskap

Jobbigt dag på jobbet. Först packat chips och sen tejpat ihop 64 kartonger. Vad glad man blir när man gjort 300 och tror man är färdig innan man får veta att det behövs ytterligare trettio stycken. Det är tur att en hjärndöd apa fastcementerad på botten av en vattenfylld bassäng skulle klara av det, annars skulle jag bli väldigt trött.
Så alla ni som läser detta, om ni någonsin ser ett ställ för 'Loreal Paris Lash Architect Carbon Gloss' kan ni väl tänka en stund på mig som förmodligen har satt ihop den.

Sourcream & Peppar måste vara de godaste chipsen från OLW på länge.

Arbetshandskarna börjar bli slitna. Får se om jag orkar lägga upp bild.

Jag röker inte, jag dricker inte och jag tar inga droger. Om man inte räknar socker som drog, då är jag extremt beroende!

Charlotte Kalla den lilla skidgudinnan! Satan vilken fart hon fick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0