Mozart Shakspeare Moliere

Jaha, då har man återigen börjat med  dessa "Top Secret" lådor på jobbet. Förra gången innehöll de OLW-prylar, nu är det Parrots.
Känns väldigt bra att när man gjort iordning cirka 100 stycken lådor(Ej stoppat i Parrots-prylarna) får vi veta att vi satt i istoppshyllan(?) åt fel håll. Johannes fel. Så det var bara att vända dom när vi skulle stoppa i påsarna.

Har tejpat ihop en kartong som var mer förstörd än Britney Spears(Jag vet, det är fegt att sparka på folk som redan ligger...).
image40
Kartongen på bilden har inget med texten att göra.
(Bild från www.google.se; sökord: kartong)

Känns skoj på morgonen nu iallafall. Vaknar till hyfsat rätt så fort. Sen blir det RIx Morgonzoo i bilen på väg till jobbet och Äntligen Morgon medans man jobbar.
Fy satan vad roligt det är att lyssna på ibland. Och jag har börjat gilla Alex Schulman också. Det trodde jag aldrig.

Alla som upptäckt att bocken försvunnit räcker upp en hand.
Hade det inte varit för att dom sa det på radio hade jag aldrig märkt att den var borta när jag cyklade förbi.
Vad är det för mening att ha en julbock som ska brinna om den inte kan brinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0