Somewhere over the rainbow

Äntligen fredag.
Fortsatte med att emballagera(Ord?) och har inte lyckats bränna mig eller något sånt.
Dagens roligaste stund var för övrigt när björn härmade en rabiessmittad hund.
Fick avreagera mig lite också, skönt.

Har flera skärsår på armarna. Man skulle kunna tro att jag skär mig frivilligt för någon konstig fetisch som jag har. Men jag kan säga dig/er, jag skär mig inte frivilligt.

Min typiska torsdag på jobbet+morgonen ser ut ungefär såhär... (Tid i kursiverad stil är cirkatider)
5.44: Väcklarklockan ringer för första gången
6.00: Kliver upp och går ner
6.00
-6.20:
Äter frukost och ser på tv(Oftast Canal+)
6.20
-6.30:
Tvättar mig och byter om
7.00: Åker hemifrån
7.30: Börjar jobba
9.00
-9.15: Rast
9.20
-10.00: Ring P1
12.00: Lunch
15.00: Ätning av macka
16.15: Slutar

Undrar ifall ett ord sagt för cirka tio år sedan har fått mig att bli den jag är idag. Ett nej som har spelat så stor roll. Det får mig att fundera på vad som hänt ifall jag istället svarat ja på frågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0