The wheels on the bus go round and round

Så är helgen åter här, fast det kommer inte bli en vanlig helg. Men återkommer till det.
Har jobbat och fortsatt med OLW-perukerna. Tar cirka 1 minut och 20 sekunder att göra iordning en. Märkte jag när jag tog tid. Fråga inte varför. Har blivit lite konstig på sistone. Kan börja räkna ut olika saker.
Tillexempel så räknade jag ut ungefär hur lång tid man arbetade i sitt liv, och hur lång tid det skulle ta om man arbetade dessa timmar i sträck. Blev nio år har jag för mig. Och man skulle tjäna runt 6,5 miljoner kronor efter skatt. Förutsatt att man under dessa arbetsår skulle snitta en lön på 110 kronor/timmen.

Bortskämda 92or som får en laptop om de väljer Teknikprogrammet. Vad fick vi 88or? Dick... För er som tänker lite konstigt så har jag inte skrivit på engelska, utan det är ett namn.

Så till det som jag ska göra i helgen.
Imorgon har jag tänkt, inte bestämt så det kan fortfarande bli så att jag inte gör det men förmodligen så blir det så men för att absolut inte bli kallad för lögnare eller svikare om jag skulle välja att inte göra det så lovar jag inget för då kan ingen ta illa upp såvida de inte är väldigt känsliga eller slutade läsa när jag började rabbla upp en massa scenarion som skulle kunna inträffa och därmed tror att jag helt bestämt mig som jag faktiskt inte har gjort men troligen kommer göra det innan det är för sent. Om det nu inte är precis det som jag vill att ni ska göra, det vill säga hoppa över raderna jag nyss skrivit för då kommer jag kanske bli anklagad för att inte stå för vad jag sagt om att jag skulle gå men då kan jag hänvisa till det jag skrivit under de andra raderna och således skratta bäst efter som jag skrattar sist. Men nu hamnade jag lite ur spår...
Imorgon har Mix Megapol någon Singstar-tävling på Nian och jag måste ju ut och röra lite på mig så tänkte åka dit och lyssna, inte sjunga.

Och sen på söndag är det Falun som gäller. Avresa klockan 07.30. Tur man är morgonpigg.
Där är det RM och då klubben vann förra året(jag var med i laget som inte vann) har vi ett guld att försvara och förhoppningsvis så kommer vi att göra det.

Hittade en rolig text jag skrev till en uppgift på religionen i trean på gymnasiet. Ska nog lägga ut den när jag har brist på annat att skriva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0