Veni, Vidi, Vidic*

Ny dag på jobbet, ny uppgift. Skulle idag sätta ihop emballage till ett OLW-ställ vilket slutade med att jag lyckades bränna mig på det förbaskade limmet.
Satte även på ett nytt lager tejp på handskarna. Tror det är fem-sex stycken nu.
Börjar bli en hejare på att åka runt på
Förövrigt så den 6:e januari hade jag varit anställd en månad. En applåd för mig!

En man anmält Maskinen för deras låt "Alla som inte dansar". Han tycker det är är kränkande när dom sjunger att "Alla som inte dansar är väldtäktsmän". Bara i Sverige barn, bara i Sverige.

Snart är det träning. Igår var den jobbig, eftersom vi inte har nån match i helgen så kör vi lite tuffare nu.

Vad gäller musik gillar jag schlager och barnpop(barnpoP Jasmina, inget annat...). Sen har jag även, sedan Sagan om Ringen, börjat gilla filmmusik. Den där lite pampigare sorten alltså.

*Jag kom, Jag såg, Jag dödade

image36

(Bild från www.google.se; sökord Nemanja Vidic)


Scrubs ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0