Cykel-Cecces återkomst.

Det är illa att jag en onsdag strax efter åtta är väldigt uttråkad av att bara sitta hemma så vad gör jag?
Jo, jag sticker ut och cyklar en sväng. Boulognern och tillbaka. Vilket skijer sig en del från min vanliga cykelrutt då den brukar gå genom stan. Men nu är det som så att just idag är det sommarkväll på stortorget vilket gör att det står en stor samling med ilskna, upphetsade och aggressiva tonårs-tjejer där(Idol-Ola på besök) så jag skippade den svängen och körde bara ner i Boulognern/Stadsträdgården.
Och nu är jag hemma. Ungefär lika uttråkad. Men kanske är något roande att se på tv. Spännande jakt på ett program att se på nu. Wow, adrenalinrush. Hm, borde nog sluta skriva nu. Kan bli flummigt annars känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0