En kväll på sjukhuset

Yejj, nu är Sesse trött.
Har sedan klockan sex suttit i soffan/fåtöljen nere och sett på Scrubs-maraton. Elva avsnitt. Plus att jag åt pizza under tiden. Men fick inte i mig hela. Fick någon slags pizzakoma. Så vet vad jag får till lunch imorgon. Och jag drack cola. Stora mängder cola. Var gott med cola. Riktig cola. Inte fejkad lidl-cola. Och tog även en tårtbit. Naminami så att säga.

Var faktiskt produktiv idag. Cyklade först och köpte pizza i Sörby. Och efter att ha lämnat den hemma så cyklade jag till Statoil där jag inte köpte sallad men däremot en macka som fick bli lunch. Och då var klockan tre ungefär.

Och nu sitter jag och ser på Sweeney Todd. Blev dock lite besviken, trodde det var den med Johnny Depp men så var inte fallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0