Helt tillbaka från landet

Nu är jag tillbaka från stugan i Hedesunda och kommer dröja innan jag åker dit igen. Men istället så kommer jag på söndag att åka 50 mil norrut till Holmsund. Så kommer vara oaktiv här ytterligare en vecka då.

Var på fäboden igår. Fast jag hade ingen lust att åka dit. En björn hade sprungit runt i trakterna och rivit får(stod om det i Gefle Dagblad i onsdags) så var väl lagom modig. Gå ut i skogen med björn runtomkring känns inte så lockande... Men jag överlevde ju som ni märker. Om det inte nu är så att jag dog och någon lyckats luska ut mitt lösenord och nu sitter och skriver det här. Spännande...
Rubbade Runar hade med sig en kniv som han gick och "lekte" med. Hela morgononen hade han gått runt med sin Ipod och laddat med Kung Fu Fighting så han var beredd ifall det skulle komma någon björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0