Sommarkväll med BWO och Caracola

Vilken grymt bra kväll det har varit.
Åkte ner till stan klockan åtta för sommarkväll som är någon "uppfinning" med allsång och sen någon större artist som uppträder på Stortorget fyra onsdagar i rad på sommaren.
Idag var det BWO och Caracola som stod för sjungandet.
Blev väldigt överraskad att de båda var så väldigt bra på att uppträda live! BWO hade jag en liten aning om att de skulle vara bra, men att även Caracola var det var något jag blev förvånad över.
Jag kände igen de flesta låtar som sjöngs, men några hade jag ingen aning om vilka de var.

Och Babsan var lite lustig när hon lottade ut en cykel.
Fredrik Swahn: Här kommer pappan till Linus.
Babsan: Vilken stilig ung karl. Är du verkligen pappa?

Nu sitter jag här med ont i ryggen. Men efter en så bra kväll känns det fel att klaga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0