Fredag, bloody fredag

Suck. Stön. Stånk.

Så känns det ungefär just nu. Inget jobb i sommar som det ser ut som just nu. Trist, framförallt nu när jag känner mig pigg efter sjukdom. Vill jobba! Någonstans! Mot betalning. Och inget olagligt. Ska det vara så svårt? Egentligen?

Men, men. Är man så dum att man börjar leta jobb i slutet av maj/början av juni får man antagligen skylla sig själv.

Imorgon är det lördag. Ska till Furuviksparken då. Är Swedbank-dagen och jag fick en inbjudan på min födelsedag. Så hela familjen åker dit imorgon. Ser mest fram emot att se alla apor. Fast får nog vara lite försiktig med Rubbade Runar. Finns ju risk att dom håller kvar honom där. Och det vill ju inte jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0