I'm bringing sexy back

Nyss varit och gjort två flugor i en smäll. Eller det var kanske inte i en smäll. Två smällar var det. Men det låter inte lika bra. Liksom "Två flugor i två smällar" kan man ju inte skryta om egenkligen.

Först var jag och klippte mig. För långt hår enligt mig själv, såg typ ut som en rugguggla när jag varit ute och cyklat. Håret stod rätt upp. Men nu ser det bra ut, kort och allt. Skitsnygg är jag nu, om jag får säga det själv.
Och Sesse är 160 kronor fattigare. Usch. Det är ett snitt på 16 kr/minut som jag blev klippt.

Sen åkte jag och pumpade hjulen på cykeln så nu glider jag fram som... Bambi på hal is ungefär.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, vill ju inte frysa ihjäl dummer!



Så du är såndär privating ;P



GET! Kul att du härmar mig och skriver om flugor ;)

2008-06-23 @ 14:04:09
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: / S

Haha bra att du tänker så med ekonomin :)

men de är ju skönt att vara nyklippt ochså!

2008-06-23 @ 14:22:48
URL: http://sokel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0