Måndag 11.00-12.00

Detta blev en timme med FIFA 08 och min säsong med Liverpool.
Har faktiskt blivit roligt att spela det nu på sistone, och jag har gjort det en hel del. Fast hann bara med att spela två matcher...

Liverpool - Brighton 1-0
7' 1-0 Torres
45' Sissoko

Liverpool - Blackburn 2-0
12' Xabi Alonso
41' 1-0 Podolski
66' 2-0 Kuyt

Kommer ihåg att det första FIFA-spelet jag spelade var FIFA 99 och det var hysteriskt roligt. Mest för att man kunde filma till sig straffar, frisparkar och sånt. Plus att det fanns något som vi kallade Q-tackling. Man tryckte på Q-knappen på tangentbordet och då fick spelare ryck och tacklade ner en motståndare brutalt. Haha, dessa minnen.
Sen dess har jag kört alla årskullar, eller vad man ska kalla det. Fast 99 har en plats i hjärtat. Borde kanske installera och spela det igen. Även fast det kommer kännas grymt kantigt. Och frågan är ifall det funkar att spela... Backpacker fungerar inte på min datorn.



Äh, får kolla upp det ikväll. Nu ska jag ut och cykla, nästa uppdateringen kommer efter det.

Kommentarer
Postat av: GammKrille

Haha minns de där spelet ;d jag och min storebror lirade det alltid och jag fick alltid spö av brorsan irl för jag filmade till mig straffar och röda kort på han hela tiden ^^ sweet med lite nostalgi ;d

2008-06-16 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0