Måndag 13.00-14.00

Ytterligare en timme, ytterligare en uppdatering.
Kom först hem från maxi och lämnade matvarorna. Sedan satte jag mig en stund vid datorn och kollade lite lustiga klipp på youtube. Blev lite skratt. Älskar till exempel allt Robert Gustafsson gör, och framförallt i Så ska det låta när han är så grymt fantastisk.
Efter det så stack jag ut på cykeln igen. Hade tänkt cykla till Strömvallen där Rubbade Runar jobbar i två veckor. Han har verkligen sett fram emot det och hoppas att han kommer träffa Johan Oremo eftersom han älskar honom. Men såg inte honom där. Men istället så såg jag två muppar när jag cyklade genom stan. En gamling som stod med en sån där uråldrig speldosa på rådhustorget, typ, och så Hjalle som köpte jordgubbar. Gamlingen hade för övrigt en studentmössa på huvudet.

Nu ska jag äta god mat. Ha de gött så återkommer jag senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0