Måndag 21.00 - 22.00

Ju mer klockan blir, ju mindre aktiv blir jag och ju mindre har jag att skriva om.
Men jag ska göra mitt bästa, efter det här inlägget har jag bara två inlägg kvar. I värsta fall får jag väl skriva om mode eller något annat ointressant. Typ vad jag har shoppat. Eller så kan jag lägga in en bild på en kändis som "aldrig blir dålig på bild".

Och så gjorde Tysklandshelvetet mål... Moget att tränarna åker upp på läktarna. Visa lite gott omdöme! Dom på planen gör ju det. Om man räknar bort att dom glidtacklar, trycker ner andra, knuffas, filmar osv.

Hursomhelst. Den senaste timmen har jag sett på ytterligare en underbar serie på tv. Jag bytte inte kanal utan höll mig kvar på sexan(som jag har på kanalplats sju på teven) där det var 2½ men... Hm, måndagar är bra tv-dagar trots allt. Bara sköna serier idag, typ iallafall.
Och samtidigt som jag såg på det så åt jag mackor med räksallad. Var länge sedan jag åt det. Räksallad alltså, inte macka. Brukade äta det till House, men var ett tag sedan den underbara serien visades.

Kommentarer
Postat av: giulia

ja det var jag, var du? :)

2008-06-16 @ 22:17:45
URL: http://ggiuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0