Midsommar

Japp, som dom flesta vet var det ju midsommar i går(fredag. Inte nyttigt med långhelg, även fast mitt liv varit en långhelg sedan februari). Fast den här berättelsen som jag ska dra nu börjar egenkligen dagen innan. Det vill säga torsdag.

Det var efter att jag skrev inlägget om shopping/mode(Hehehe). Jag packade väskan och en herrans massa timmar senare åkte vi ut till stugan. Kom fram runt sex någon gång. Började packa upp, startade teven(fotboll på kvällen, viktigt).
Vi åkte in till "centrum" som består av, hör och häpna, två(2!) pizzerior, bio, ICA-butik samt kiosk ungefär. Köpte med oss pizza ut på stugan och satt där och tuggade medans vi tittade på fotbolls-em.
Jävla tyskar som bara ska göra allt så deppigt.
Och innan vi somnade så låg jag och Rubbade Runar i våra sängar(olika sängar, sov inte tillsammans, stöt bort dom där tankarna) och tittade på House. Haha, skön gubbe.

Och det här kommer knappast bli det bästa inlägg jag skrivit.

Så midsommarafton då, det vill säga igår. Väcktes nio, tror jag. Klev upp tio. Åt frukost.
Gjorde jag något spännande på förmiddagen? Hum... Var på ica, såg pappa plocka blommor(trodde aldrig att det skulle hända)...

Nej, det här funkar inte. Jag måste ut. Skriver mer då. Har totalt hjärnstopp. Kan inte skriva någonting. Låter inte bra i skallen och ser inte bra ut när jag skriver. Usch, skäms mig. Ironiskt nog så var det här stycket lättast att skriva.

Kommentarer
Postat av: malin

(svar) Jag håller på att svara på lite kommentarer :) Du?

2008-06-21 @ 17:47:24
URL: http://malzzis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du sa ju att man skulle spamma ;>

2008-06-21 @ 18:10:25
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: malin

(svar) ok, :)

2008-06-21 @ 18:17:51
URL: http://malzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0