Morgon med Chrille Sjögga

Godmorgon. Jag tycker ni ska kolla på klockan. Ni kommer då upptäcka att den är runt 08.50. Jag startar inte datorn direkt när jag vaknar, vilket betyder att jag redan varit uppe ett tag. Och klockan är inte ens nio ännu. Jag är stolt över mig själv som lyckats med detta "konststycke".
Just nu har jag inga större planer för hur jag ska fylla den här dagen. I och för sig så är planer rätt överskattat. Roligare att improvisera sig fram. Typ som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean. Det gäller att anpassa sig efter situationen istället för att följa ett schema. Det enda planlagda jag har idag är att ikväll är det FOTBOLL FOTBOLL FOTBOLL.
Sverige - Ryssland. Vinnaren får möta Holland i kvartsfinal. Grattis?

Nu ska jag äta frukost och njuta med att lyssna på 40 år med Christer Sjögren.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du långt till biblan alltså? Det har inte jag. Pappa hade dom, så fick låna dom av honom. Du kanske har en kompis som kan vara snäll och låna ut? :) Det känns lite väl att köpa böcker ibland när dom är så pass dyra och när man kan låna dom.. Jag är ekonomisk av mig och köper endast pocketböcker till mig själv nu för tiden! :)

2008-06-18 @ 09:26:25
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0