Regn och pizza

Regn, regn och sol. Lite jobbigt när man inte vet vad för kläder man ska ha på sig.
När jag cyklade iväg för cirkus en timme sedan för kolla om jobb på Jysk så regnade det. Men jag kunde inte hitta min regnjacka, så jag var tvungen att ta jackan jag hade i vintras. Den är inte supertjock, men den är varm. Fast det var bara tolv grader varmt ute så den fungerade bra. Tills solen kom fram. Då blev det varmt. Och jag tog av den.

Och nu när det spöregnar utomhus kan jag bara säga en sak: Jag kom hem i rätt ögonblick. Och jag väntar nog med att sticka ut och springa, åtminstone tills det lugnar ner sig lite. Så jag tar lunch nu. Pizza från igår. Nam-nam.

Nada jysk at jobb. Jag menar: Nada jobb at Jysk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0