Sesse does the Uggla-rebellgrej

Innan ni läser det här inlägget, se till att se klippet först. Framförallt slutet.



Var och handlade på ICA Maxi idag(Ketchup och hamburgardressing). Var rätt tomt på folk, bara en person framför mig i kön. Efter mig ställer sig ett pensionärspar med en halvfylld vagn.
Jag kommer då att tänka Magnus Uggla och det han berättade när i tv-serien som gick på SVT, "Vart fan är mitt band", att han brukade göra en rebellgrej och inte lägga upp pinnen och det retade pensionärerna. Så jag tänkte att jag skulle göra det samma.
Jag skippar helt enkelt att lägga upp pinnen.
Och pensionärerna lägger inte upp sina varor. Trots att typ hela varubandet är ledigt lägger dom in upp sina varor. När personen framför mig ska betala lägger jag upp pinnen. Och då lägger pensionärerna upp sina varor på bandet... Att en liten pinne kan ha så stor makt över dagens gamlingar.

Kommentarer
Postat av: Jen

jassåå? jag har inte sett än ända mygga faktiskt nu när du säger de :O

2008-06-03 @ 09:29:06
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0