Studenten



Idag är det studenten på Polhemsskolan. Ett år har gått sedan jag tog den.
En väldigt rolig dag det var. Om man bortser från den stekande solen när vi skulle ta skolkortet framför teatern. Suck, varmt och svettigt i svart kostym. Plus att jag fick synbortfall och migrän. Men annars var det riktigt bra.

På det här året som gått har jag jobbat cirka 13 veckor. Av 52! En fjärdedel det vill säga...
Men det här var menat som ett glatt inlägg när jag mindes tillbaka till tiden för ett år sedan med hjälp av bilden så skippa det där jag skrev nyss.

Roligt på kvällen på flaket också. Fick en egen sång. "Sesse vågar inte dricka".

Och nästa år är det Rubbade Runar som tar studenten. Fast mycket kan ju hända på ett år...

Kommentarer
Postat av: Lexie

tack :)

haha härlig bild :D

2008-06-13 @ 17:30:58
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hej!

skulle du kunna fixa en header åt mig ? :)

adda mig ;

Jenniferaronsson@hotmail.com



jag har en privat blogg så du får lösen åde då du addar mig! :) vore jättesnäällt.

2008-06-13 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0