Tårt-tisdag

Det har varit en skön tisdag för mig. Om man räknar bort de tretton minuter jag tillbringade i spåret och den timmen som kom efteråt då jag satt och vilade och försökte återhämta mig.

Så vad har jag gjort? Jo, jag cyklade lite och hamnade på stan där jag bland annat gick in på Åhléns(ovanligt... (Fjortisvarning) NOT!). Sen när jag var på väg till cykel för att bege mig hemåt så ser jag Hjalle inne på Fotoquick. Så gick in där och, hör och häpna, var social i någon timme!
Kom in en rätt rolig person. Eller rolig och rolig. Konstig. Ville köpa mobiltelefon först, sen ville han ha kamera... Smått läskig, ja.

Och på vägen hem såg jag en galning på cykel.

Nu på kvällen var jag och familjen hos våra förra grannar och hälsade på för deras tvillingdöttrar fyllde år. 20 år... tillsammans. Hade väldigt roligt. Tjejerna satt vid matbordet och killarna vid soffbordet. Och snackade sport såklart, är väl killar. Hehehe.
Jag tror vi avverkade dom flesta sporter faktiskt.
Och födelsedagsbarnens kusin är bara för skön! Satt och hoppade som jag inte gjort sedan jag var i Fredrika kyrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0