En god natts sömn

Godmorgon.
Har varit en underbar natt. Nej, ni behöver inte tänka konstigt. Det enda jag gjort är att ha sovit riktigt gott. Somnade direkt när jag la blundade och vaknade för en timme sedan direkt när väckarklockan ringde. Och jag var dessutom pigg när jag vaknade, inte alls trött och utan behov att somna om.
Eller, det sista stämmer sådär. Klart jag har behov av att somna om, men inte nu.

Vet inte vad det är för väder idag. Var på för bra humör när jag vaknade och hade ingen större lust att dra upp rullgardinen och kanske se att det regnar. Men jag tror att det är mulet, det är inte alltför mycket ljus som kommit in på rummet.

Har inga större planer vad jag ska göra idag. Ska ut och jogga mina två kilometer. Nån gång. Och jag måste städa. Usch.

Kommentarer
Postat av: Lexie

vaknade också pigg idag :p

2008-06-12 @ 10:51:52
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0