Fotboll fotboll fotboll

Har varit väldigt oaktiv här idag känner jag. Så tar igenom det genom att överdriva imorgon. Ett inlägg för varje timme från att jag vaknar tills klockan 00.00. Kan bli en del inlägg...

Vad har jag gjort idag då? Inte mycket är väl en snabb beskrivning. Men eftersom att det känns lite smått mesigt att skriva ett blogginlägg som är fyra rader så ska jag skriva lite mer detaljer. Eventuellt hitta på lite för att få det att verka som att jag haft en intressant dag.

Nu ska vi se, var började allt? Jo, jag vaknade kvart i elva. Eller tio... Elva tror jag det var. Det var elva. Sen låg jag i sängen ett tag och tittade på teve. Jag har inte gjort mycket idag vet jag.
Har varit ute och cyklat två gånger, diskat. Och nu på kvällningen så har jag spelat fotboll med Mr Rönngren och Rubbade Runar.
Varför börjar alltid andra att skratta åt mig när jag håller på med någon sport? När jag, RR och lill-bjökka spelade golf skrattade dom för att jag höll klubban på "fel" sätt. Nu skrattade RR och Mr R för att jag räddade konstigt. Bara för att jag mer försöker skydda mig själv när jag räddar istället för att verkligen försöka rädda.

Turkiet - Tjeckien måste vara sjukaste matchen hittills i fotbolls-EM!
Turkiet vänder 0-2 till 3-2. Man kvitterar efter 87 minuter och tar ledningen efter 89. Och nu får målvakten i Turkiet rött kort!

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: helt säker;)



haha, så sjuk match alltså .

2008-06-15 @ 23:10:50
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Lexie

rubbade runar, haha vilket namn :p

2008-06-16 @ 09:31:55
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0