Svimfärdig läsare

Hejssan hejssan, godmorgon godmorgon.
Nu sitter jag här igen. Trött är det väl framförallt jag är...
Men vädret är åtminstone väldigt fint. Blir nog en cykeltur idag också. Tog en igår där jag var ute i två och en halv timme... Nådde inte riktigt upp i onsdagens tre timmar men... Och inte tog jag några bilder heller, inga överkörda djur eller dylikt.

Och igår blev det jordgubbar. Mumsfilibabba!

Okej, nu ska jag berätta en sak. Det är bäst att ni sätter er ner. Det kan komma som en liten chock, men jag känner att jag måste berätta.




Ni sitter va?




Igår åt vi hamburgare från Max. Kalaset gick på 282 kronor. Det var jag som bjöd!
Svimmade ni nu ?


Kommentarer
Postat av: Jazmin

va? svimmade inte du när du betalade? nu måste ut och panta burkar din snåle räv^^

2008-06-27 @ 09:21:59
Postat av: Katarina

Oh my! Jobbigt att det var två tvåor i summan :/

2008-06-27 @ 09:24:23
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0