"Vad bra du sjunger"

Nu ska vi se här. Vad har allas favoritbloggare gjort sedan jag senast skrev något? Tja, eftersom jag inte läser Blondinbella kan jag inte svara på det. Men jag kan ju berätta vad jag gjort istället.

Först var jag en snäll storebror och cyklade med pengar till Rubbade Runar så han kunde klippa sig. Visstja, det har han gjort. Måste kolla hur det blev. Var ingen större skillnad tydligen.

Sen cyklade jag till sjukhuset där jag skulle ge mamma pengar. Ironiskt nog så är jag den i familjen som varit utan inkomst längst, men samtidigt den som har mest. Om man bortser pappa. Men han är rik.
Min pappa är rik, vill du hångla?

Sen cyklade jag genom stan, såg 307 hell yeah, och åkte till Maxi. Men innan jag kom fram så hjälpte jag en halvutlänning att hitta till Andersberg Centrum. "Rakt på bara".
Sen handlade jag läsk och sallad, det borde balansera lite. När jag betalat och packade ner varorna så började "Den stora dagen" med Christer Sjögren på mp3. Jag började sjunga med och efter ett tag så säger en gammal tant "Vad fint du sjunger". Jag tackade och gick lite småskrattande ut. Tihi, jag sjunger bra.

Sa jag förresten att Rubbade Runar glömde nyckeln i ryggsäcken som han gav till mig hos frisören? Mindre begåvad han, som jag sagt upprepade gånger.


Första gången på ett år som jag cyklade med ryggsäck. Visst är jag snygg? Och nej, det är inte ett diadem jag har på mig utan det är mina solglasögon.

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack tack xD

2008-06-24 @ 17:52:51
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0