Det man inte vet lider man inte av

Det man inte vet lider man inte av. Så lyder ordspråket, eller vad det nu är. Den som myntade det kan knappast ha fått akupunktur.
Jag vet inte hur nålarna ser ut, jag vet inte vad akupunktören gör med nålarna men jag känner av det. Så teoretiskt sett vet jag inte vad som händer, men jag lider av det.
Men det är faktiskt skönt att ligga på britsen. Somnade nästan.

Sedan sparade jag en krona idag också. Tog bussen imorse för att komma till stan, men då var busschauffören(kvinnlig) inte helt vaken antar jag och jag fick betala 17 kronor även fast jag sa att jag var ungdom. Så för att jämna ut det tog jag helt enkelt och gick hem. En krona "rikare". Ja, jag är snål...

Jag gjorde också ett misstag idag. Efter att jag fått nålarna urplockade så sa jag "ja" på frågan om jag ville ha linement(liniment?) på ryggen. Det svider fortfarande, eller heter det bränner, en timme senare. Funderar på att gå ut och lägga mig i snön om det inte går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0