Måndag åter

Idag är det måndag. Första dagen av veckan, ytterligare fyra till helgen. Om man nu gått i skolan eller jobbat och inte varit sjukskriven.
Fram tills nu har vädret varit riktigt trist så det har varit en inomhusdag... Dvs, jag har bara varit ute för att hämta in posten.
Varför envisas dom med att skicka post till mig från alla universitet/högskolor?

Var även duktig och lagade lunch idag. Kokt potatis och torsk med grönsakstäcke. Såg väl sådär lagom spyigt ut men var faktiskt gott. Och självklart blev det House under tiden.

Jag skulle inte vilja vara i Nicklas Bäckströms kläder efter målet han gjorde igår...

Nu ska jag bädda sängen så inte pappa ser att den är obäddad när han kommer hem om någon timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0