Morgonbloggning

Så vaknar man efter en hyfsat skön sömn, drar upp rullgardinen(tvärtemot vad man gör i Tomas Ledins låt "Inatt är jag din") och vad ser man? Snö. Igen. Bara några månader för sent...
Varför måste det fortsätta snöa. Jag har inget emot snö så länge det kommer rätt tid på året och sedan har vettet att inte dyka upp efter vintermånaderna.

Snön får en inte att vilja gå ut för en promenad. Inte än åtminstone, men jag hinner nog ångra mig.
Under tiden kan jag nog roa mig med att väcka Rubbade Runar som är hemma på grund av halsmandlar i ping-pong-bolls storlek(Rolig kille det, först kritiserar han mig för att jag är djup, sen filosoferar han om sina halsmandlar.... Hycklare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0